Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ארטיום דולגופיאט / דולגופיאט: רוצה לבכות מהתרגשות, מודה לכולם

ארטיום דולגופיאט / דולגופיאט: רוצה לבכות מהתרגשות, מודה לכולם. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! דולגופיאט זכה לציון של 15.033 והקדים את זאפטה ריידרלב מספרד שסיים. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי.

כל העדכונים וכל הדיווחים בזמן אמת על המשלחת הישראלית לאולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בגלל מגפת הקורונה. את השיעור הזה ארטיום דולגופיאט למד היטב השנה. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world.

בדרך לטוקיו: דולגופיאט מרשים באליפות העולם | ישראל היום
בדרך לטוקיו: דולגופיאט מרשים באליפות העולם | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. עמית שיסל, הוועד האולימפי הישראלי). התעמלות מכשירים מוקדמות קרב רב. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; נבחרת הבייסבול, חנה מיננקו, ארטיום דולגופיאט. בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם. את השיעור הזה ארטיום דולגופיאט למד היטב השנה.

דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי.

כל העדכונים וכל הדיווחים בזמן אמת על המשלחת הישראלית לאולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בגלל מגפת הקורונה. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ארטיום דולגופיאט עם המדליה (דף הפייסבוק של הוועד האולימפי). Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. .ארט גרפונקל ארט פארוחסקי ארט פרחוסקי ארט קלאב ארטבאט ארטה ארטטה ארטיום דולגופיאט ארטיום דולגפיאט ארטיום דזיובה ארטיום פרחובסקי ארטילריה ארטיק ארטיק. התעמלות מכשירים מוקדמות קרב רב. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. ארטיום הוכיח את עצמו כאחד המובילים. בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם.

ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. כל העדכונים וכל הדיווחים בזמן אמת על המשלחת הישראלית לאולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בגלל מגפת הקורונה. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. את השיעור הזה ארטיום דולגופיאט למד היטב השנה.

מחאה בערב הגאלה של איגוד ההתעמלות
מחאה בערב הגאלה של איגוד ההתעמלות from images1.ynet.co.il
Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. עמית שיסל, הוועד האולימפי הישראלי). At the 2017 world championships, he won the silver medal in the floor exercise. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: התעמלות מכשירים מוקדמות קרב רב. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה.

צפו בביצוע המצוין שהציב את דולגופיאט בפסגה בשלב זה >> (תמונה:

ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית כסף באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים 2019, דריה ספירידונובה בתרגיל קרקע 2017 gala israel daria spiridonova fx, artem dolgopyat junior european championship 2014 sr. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: © סופק על ידי הארץ ארטיום דולגופיאט עם שתי המדליות. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. דולגופיאט זכה לציון של 15.033 והקדים את זאפטה ריידרלב מספרד שסיים. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. התעמלות מכשירים מוקדמות קרב רב.

בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; May 27, 2021 · ארטיום דולגופיאט העפיל היום (חמישי) לגמר תרגיל הקרקע בגביע האתגר בוורנה שבבולגריה.

המתעמלים הישראלים העפילו ל-5 גמרים בפאריס
המתעמלים הישראלים העפילו ל-5 גמרים בפאריס from images.one.co.il
ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. התעמלות מכשירים מוקדמות קרב רב. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע.

© סופק על ידי הארץ ארטיום דולגופיאט עם שתי המדליות.

ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ארטיום הוכיח את עצמו כאחד המובילים. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. בינתיים, ארטיום דולגופיאט, אחת התקוות הגדולות של ישראל במשחקים האולימפיים, מדורג ראשון במוקדמות תרגיל הקרקע. כל העדכונים וכל הדיווחים בזמן אמת על המשלחת הישראלית לאולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בגלל מגפת הקורונה. בגמר אליפות העולם בהתעמלות שהתקיימה בטורונטו הוא קיבל על התרגיל המכריע ציון של 14.533 והפך לסגן אלוף העולם. At the 2017 world championships, he won the silver medal in the floor exercise. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי.